Google Training
Een Google Training in combinatie met Online Marketing, wordt aangeboden in drie verschillende presentatievormen:
- Masterclass: in twee dagen wordt een intensieve kennis-technische training
gegeven. Deelnemers hebben na afronding van een Masterclass een roadmap die ervoor zorgt dat men meer rendement kan halen uit: SEO & SEA, Social Media, Blogging, Conversie, Linkbuilding en Usability & Experience. - Workshop: gedurende één dag krijgen deelnemers een diepgaande presentatie aangeboden over Google en Online Marketing. Aan de hand van een checklist wordt uitgelegd hoe men de prestaties van online platformen kan verbeteren.
- Bijeenkomst: in een bijeenkomst worden diverse onderdelen behandeld die men kan inzetten om de online vind- en zichtbaarheid te verbeteren.
Er zijn drie onderwerpen waar men uit kan kiezen:
- Vindbaarheid in Google: in deze training ligt het accent op zoektermen/woorden en het verkrijgen alsmede vasthouden van topposities in de organische zoekresultaten van Google. Daarnaast worden er alternatieve methodes uitgelegd die men kan inzetten om de vindbaarheid van een online business significant te verbeteren.
- Google-Google & Google: in deze training wordt uitleg gegeven over de tools van Google en tools die niet afkomstig zijn van Google (non-Google). Deelnemers leren op basis van verzamelde data de prestaties van online platformen te verbeteren.
- Algoritme van Google: deze training richt zich hoofdzakelijk op het algoritme van Google. Deelnemers wordt geleerd waarom het algoritme van Google een bepalende factor is voor het ontwikkelen van een daadkrachtige online business. Deelnemers leren hoe men ervoor kan zorgen dat een online business zoveel mogelijk synchroon loopt met Google haar algoritme.