Het plan van aanpak volgt op stap 1 (analytics & consult). In het plan van aanpak vindt men een duidelijke stappenplan om toe te werken naar het gewenste eindresultaat: ‘meer rendement uit alle ‘relevante online kanalen‘. Onze ‘op maat gemaakte actieplannen’ zijn afgestemd op een bedrijfsprofiel.
Voor het ontwikkelen van een ‘actieplan’ hebben wij bepaalde inzichten nodig bijv. een roll up van’Google Analytics‘ en ‘searchconsole/webmastertools‘.
Onze ‘actieplannen‘ en ‘in-company trainingen‘ bestaat veelal uit een combinatie van de volgende onderdelen: SEO & SEA, Social Media & Blogging, Link-building, UX & Usability en Analytics & Data.
Onderstaand vindt men een overzicht van de fases waaruit een plan is opgebouwd.
Een actieplan bestaat uit hoofd – en sub fases:
Fase 1) Intake
Fase 2) Prestaties van online kanalen in kaart brengen
Fase 3) Organigram en budget vaststellen
Fase 4) Plan van actie
Fase 5) Analytics en data
Wij geloven in een lange-termijn-oplossing en bieden daardoor ondersteuning in de uitvoeringsfase. Wij verzorgen diverse ‘in-company trainingen‘ over bovengenoemde onderwerpen die telkens ‘op maat worden gemaakt‘ en voorzien zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing.