Het verbeteren van een online business inclusief alle bijbehorende online kanalen, kan op diverse manieren. Onze methode richt zich in eerste instantie op het samenstellen van ‘een maat gemaakt online marketing actieplan‘ dat wij presenteren met een ‘in-company training‘. Wij bieden ondersteuning in de uitvoeringsfase van het actieplan, daarbij verzorgen wij ook trainingen die gericht zijn op specifieke onderdelen, zoals ‘Adwords‘ en ‘Google Analytics‘.
Met een ‘In-Company Training’, leren wij deelnemers hoe men zoveel mogelijk rendement haalt uit alle ‘relevante’ online kanalen; door deze enerzijds af te stemmen op de ‘bijbehorende algoritmes‘ en anderzijds op een ‘potentiële eindgebruiker‘ .
Een training maakt het voor medewerkers mogelijk om doelgericht te werk te gaan en op basis van een vaste werkwijze alle ‘relevante’ online kanalen blijvend te optimaliseren.
Het voordeel van het trainen van medewerkers is dat men geen dure externe professionals meer hoeft in te huren; bovendien kan men snel en makkelijk veranderingen doorvoeren doordat men kennisniveau bouwt binnen de organisatie.
Onze aanpak stelt bedrijven in staat aanzienlijke kosten te besparen, in sommige gevallen kan dit oplopen tot ‘duizenden euro’s’ op jaarbasis.