analytics

EXPERTISE / ANALYTICS

link volume

Om zoveel mogelijk rendement te halen uit een ‘online busines‘, is het werken met analytics en data van essentieel belang.

Vertaalslag naar online marketing

In de techniek is het de kunst om te leren werken met de tools van Google (Analytics,
Adwords, Trends en de Webmastertools) alsmede tools die niet van Google afkomstig zijn, de zogeheten non-Google tools. Met het combineren van deze tools is men in staat de bruikbaarste én waardevolle data te verzamelen. Wij helpen onze klanten om deze data te interpreteren, zodat men blijvend voordeel behaalt uit alle statistieken, matrixen en grafieken.

In een ‘in-company training’, leren we deelnemers welke acties men in moet zetten om zoveel mogelijk rendement te halen, zowel per kanaal alsmede de complete online business.

Duidelijkheid in één oogopslag

Gedurende de intake-fase, brengen wij de algoritmische score van een online business in kaart. Aan de hand van algoritme scorekaarten laten wij in één oogopslag zien hoe men een website zoveel mogelijk afstemt op de bijbehorende algoritmes. Dit zullen hoofdzakelijk de twee belangrijkste algoritmes van Google zijn, te weten ‘Panda‘ en ‘Penguin‘.

Incompany Training | Google | Social Media | Websites