EXPERTISES / SEA
AdWords & relevante zoekwoorden
Wanneer men besluit te kiezen voor Adwords en SEA, zal men moeten leren werken met tools. Gedurende een training, laten wij zien welke tools men moet gebruiken, wat de betekenis is van data en hoe men zoveel mogelijk ‘rendement‘ haalt uit Adwords en advertenties.
Wij helpen onze klanten om het beschikbare budget zo efficiënt en effectief mogelijk in te zetten. Vaak hangt dit sterk samen met de ‘combinaties‘ van relevante zoekwoorden, producten en bijbehorende landingspagina’s.
Slimmer dan de concurrent
Search Engine Advertising bestaat uit meer dan alleen AdWords. Google heeft ook andere platformen, zoals Shopping, waarin men producten of diensten kan promoten. Wees concurrenten te slim af. Zet het SEA-budget zo optimaal mogelijk in door onder andere te kiezen voor de juiste aanbieders.
Campagnes versterken
Tijdens de intake bepalen we samen hoe het inzetten van SEA, Adwords en PPC rendabel kan zijn en hoe.
Wanneer men intensief gebruik wil maken van Adwords dan is een reviewpartner interessant, zij werken veelal met een ‘License Agreement’ omdat men middels deze weg kosten kan besparen en het ‘Quality- Score-algoritme’ van Adwords kan beïnvloeden.